click to create your own
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Graduation tickers

Saturday, February 19, 2011

Tentang Saya (^_^)

Cuba baca dan teliti penerangan kat bawah ni..kebanyakannya betul la..huhu..baca dulu ye..nanti akan diterangkan satu persatu..hehe :)

Rahsianya dah terbongkar..hohoho~

Nak tahu dengan lebih details? OK saya akan terangkan ye :)


    1.  Mudah berubah sikap, perangai, idea dan mooD~ 
   
  • Haa..ni memang betul. Perangai memang cepat berubah, tapi kebanyakannya sekejap je..hehe.. mood pulak kadang-kadang tak tentu..selalunya cooL jela..haha~ 
    2.  Sentiasa berfikir = otak cerdas berangan-angan~
  
  • Fikir apa tu tak tahu la..tapi selalunya menerawang jauh la fikirannya..merenung masa depan ~ nak kawin la, nak anak la, nak tu nak ni..macam2 ada..haha.. pastu mengimbau masa lalu la..macam2 la kalau dah takde kerja nak buat..haha~
    3.  Suka menangguh-nangguh~
 
  • Haa..benda ni la yang selalu bermaharajalela dalam diri..hahha... suka sangat buat kerja last minutes.. pastu mula la tak tenang la, kelam kabut..lagi2 kalau bab ASSIGNMENT!! Memang terserlah sikap suka menangguhnya..haha teruk kan?hoho~
    4.  Sikap terlalu memilih & mahukan yang terbaik (cerewet kot~)
  • Selalunya terserlah bila nak pilih barang masa shopping la..selagi takde yang berkenan di hati, jangan harap aku beli..haha..pastu cerewet sangat bab nak pilih pasangan ni..ehheem2~ mesti la nak yang sedap mata melihat kan..tapi kalau lagi kacak bergaya lagi bagus..muahahaha :D ..tapi kalau dapat yang sebaliknya tu, hati ini menerima dengan seadanya.. apa yang penting?? Mesti la dia seorang yang boleh terima diriku seadanya...heee :) ~(panjang lebar la pulak..hoho)
    5.  Mudah berkawan~
 
  • Sapa2 yang nak kawan dengan aku, dipersilakan..terbuka kepada semua lapisan masyarakat..baik tua muda miskin kaya besar kecik..boleh aje..jangan malu jangan segan..hehe~
   6.  Kurang mempamerkan perasaan~

  • Memang susah nak tunjuk perasaan.. lagi2 bila marah..aku tak pandai la nak marah orang..cikgu sekolah arab tak ajar dulu (dipetik daripada kata2 Hasmadi Ezlly, no ic 830930-03-5297, Kg.Pachakan ------>> sapa2 nak berkenalan sila hubungi gua selaku agensi pencari jodoh <<-------- ..hahahaha :D :D ~sambung cite -->  bila ada masalah atau sedih lak, tak suka cerita kat kawan2..lain la kalau dah tak tahan simpan dalam hati..agak2 nak meletup hati tu baru cerita...ohoho~

   7.  Suka pada barang berjenama~
 
  • Ni pun betul.. aku lebih suka gadget2 : handphone, camera ( compact, DSLR ), laptop & yang sama waktu dengannya... hehe.. kalau pakaian pulak tak kisah sangat branded ke tak..janji cantik, selesa & bergaya..hihihi :) kalau kereta pulak aku suka Honda.. niat di hati nak Honda Jazz..kalau takleh nak Honda Civic.. kalau xleh gak nak Honda City..yang murah2 je..janji warna metallic .. so boleh merantau ke sekalian alam..hoho~
   8.  Mudah ditawan kerana sikap baik~
  • Emmm..yang ni NO KOMEN! Muahahaha :D~
   9.  Cepat marah & cepat sejuk ~  
  
  • Susah nak marah sebenarnya..huhuhu.. kalau cepat sejuk ni betul.. macam kalau merajuk tu, pujuk je dengan PIZZA..kompem cair..haha..( ko guano En.Hasmadi Ezlly a.k.a woh kebe behi kube ..muahahaha~)
 10.  Suka buat lawak & bergurau~
  • Yeke?? Kalau kawan2 yang rapat ngan aku tu mungkin lebih tahu kot.. ada je modal untuk melabur saham hartanah..hahaha... tapi kalau yang tak kenal aku sapa mungkin akan cakap aku ni sombong..tapi sebenarnya tak pun..macam orang2 tua cakap :: TAK KENAL MAKA TAK CINTA ::
 11.  Mudah kena selsema~
  • Iya2 benar bangat dong..memang selalu kena selsema la..pernah kena 3 kali dalam sebulan! Gile dasyat..hohho.. sebabnya aku alahan dengan HABUK ! Asal ada habuk/debu je kompem bersin sampai 7 perhentian!.huhahuha.. tapi yang bagusnya aku tak alahan dengan makanan...semua jenis makanan leh suap.. tolak KAYU & BATU je..hahahaa~
 12.  Cepat rasa bosan~
   
    • Ni yang paling bahaya.. memang tak suka benda yang sama dalam masa yang lama.. aku ni shopaholic (addicted to shopping)..huhu.. kalau beli beg, tak sampai 3 bulan dah rasa bosan, nak beli baru la! hehe..setakat ni beg yang aku ada dalam 7 kot yang elok lagi nak guna.. kasut/sandal pulak ada berguni-guni yang masih elok..haha dasyat2.. nak hantar bundle tak sampai hati pulak..hohoho~

    Haa..macam tu la lebih kurang ceritanya...kalau buat assignment ni dah 
    boleh siap semua agaknya...muahahahaaha!! 
    Sekian saja..Selamat terima kasih sudi meluangkan masa untuk baca..hehehe (^_^) 

    No comments:

    Post a Comment