click to create your own
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Graduation tickers

Saturday, August 6, 2011

Counting for the Days-->♥

 Salam..hari ni sabtu..kerja banyak tapi buat macam tak bersalah..rileks giler ! assignment melalak-lalak suruh aku siapkan dia.. haha dasar tak sedar diri betul aku ni..hee :-p

Ok .. daripada duduk saja2 buang masa, terdetik nak usha2 pasal 1-day nanti..
Bila duduk saja2 mula menghitung hari..aduss ! 
Tiba2 berderau darah tensen... huwaa~ 
Apala nak jadi dengan aku, apa2 pun tak jalan lagi.. huk huk huk ! memang tak patot!

Baiklah! teruskan dengan agenda yg sebenarnya..yeah!
Hari ni banyak masa terbuang duk usha pasal warna 1-day nanti..
Habis semua blog aku masuk line..hahahhaa! suka2 je aku ye..

So dah terfikir nak yang mana nanti..
Emm...pening jugak nak pilih...huhu
Usha-usha kat Mr Google yg ni :

soft pink

 *
*

Or

peach Orange

*
*

Hmm...pening-pening ! @_@!!

Tapi kalau ikut firasat, rasa lebih tertarik ngan peach Orange la kOt setakat ni..hoho

tapi.............

soft pink pun ok jugak..!

aduss..tulum2 tak tahu nak buat pilihan macam mana sebab dua-dua cantik, lembut!!
Emm..nampaknya kena ambik masa beberapa hari untuk buat keputusan ..huhu~

Ok la kita jumpa pada entri yang akan datang ye (^_^)

Assalamualaikum..






No comments:

Post a Comment